Service de telefoane
Utilizarea telefoanelor mobile zi de zi, ne poate da batai de cap atunci cand, din motive tehnice, acestea cedeaza sau nu se comporta asa cum ne-am dori. Zeci de branduri si modele de smartphone-uri sunt lansate pe piata in fiecare an, oferta fiind pentru toate buzunarele.
Cei mai pretentiosi, vor un smartphone de ultima generatie, cu procesor rapid, memorie suficienta si conexiuni radio la viteze foarte mari. Fiabilitatea acestor device-uri de top, este bine cunoscuta, asteptarile utlizatorilor fiind foarte mari. Dar ce se intampla atunci cand, un telefon mobil de ultima generatie, nu se functioneaza asa cum ne dorim?
De cele mai multe ori, softul unui
smartphone este primul care da semne de oboseala: aplicatiile merg greu odata cu incarcarea sistemului, o parte din acestea nu functioneaza corect sau se inchid fara motiv, spatiul de stocare al telefonului este plin si trebuie marit sau eliberat de fisierele inutile. Rescrierea sistemului de operare poate fi o solutie in cele mai multe cazuri, pentru a face telefonul sa functioneze ca la inceput.
Cand trebuie sa apelam la un service gsm?
Sa luam exemplu unui iPhone cazut in apa. Sunt cazuri in care telefonul se comporta normal, ca si cand nimic nu s-a intamplat. Oare trebuie dus in service? Ce presupune o reparatie de telefon care a luat contact cu lichide? Este posibil ca mici picaturi de apa sa fi intrat telefon in urma imersiei in lichid. De aceea este recomandat ca in cel mai scurt timp sa apelati la un service de telefoane pentru a face o constatare vizuala si de a verifica fiecare componenta interna cat de afectata este.
Telefonul a fost scufundat destul timp in lichid si nu mai porneste! Conform principiuliu lui Arhimede, nu va asteptati ca telefonul mobil sa pluteasca la suprafata lichidului. Ce trebuie facut in acest caz? Gresala frecventa este de a forta telefonul la incarcat! Nu faceti asta! Faptul ca telefonul s-a oprit dupa imersia lichida, asta inseamna ca s-a activat o protectie iar circuitele electronice sunt in scurt . Trebuie sa veniti cat mai repede cu telefonul in service, pentru o constatare si o reparatie. Timpul este esential in acest caz: cu cat intervenim mai repede cu atat sansele de reparatie sunt mai mari.
Calitatea componentelor
Ni se intampla frecvent sa scapam telefonul mobil pe jos. Ecranul sau
display-ul telefonului mobil, se poate sparge ori la interior ori la exterior. Atunci cand doar sticla ecranului este fisurata, aceasta se poate inlocui. Desi este bine lipita de restul lcd-ului, prin procedee profesionale, se poate desprinde in siguranta fara ca restul display-ului sa fie afectat. In continuare, lipirea sticlei noi se face tot profesional, prin laminare la temperatura si presiune controlate. Rezulta un display calitativ, avand in vedere ca se folosesc doar componentele display-ului original (lcd si touchscreen). In cazul smartphone-urilor Apple – iPhone sau Samsung, reparatia sticlei se poate face de multe ori fara probleme, ecranele rezultate fiind perfect functionale. Totusi, este bine de stiut ca nu toate ecranele telefoanelor mobile se pot reface prin acest procedeu caz in care trebuie inlocuit display-ul complet.
Cum alegem service-ul gsm potrivit pentru telefonul mobil?
Reparatiile telefoanelor mobile, au devenit un ultimii ani extrem de cautate. Multe firme au inceput sa lucreze in acest domeniu, in mare masura din cauza cresterii cererii pe acest segment. Oferta fiind destul de bogata, nu ramane decat sa alegem un
atelier de reparatii gsm care sa corespunda criteriilor de exigenta ale fiecaruia dintre noi. Un
service de telefoane ce promoveaza servicii de calitate, nu va fi niciodata un service ieftin. Feriti-va de preturi mici, ele ascund de cele mai multe ori, interventii de slaba calitate, componente defectuoase ce pot afecta performantele smartphone-ului dvs.
Cu o locatie relativ centrala si o experienta de peste 18 ani in domeniu,
Service-ul Mobitel, este recomandat tuturor categoriilor de clienti, preturile fiind acceptabile iar calitatea serviciilor oferite fiind de top. Suntem inclinati catre nevoile clientilor, serviciile oferite acoperind toata gama de telefoane mobile existente pe piata romaneasca. Cu preturi pentru toate buzunarele, la service-ul Mobitel puteti alege calitatea componentelor folosite in procesul de reparatie, originale sau echivalente, garantia fiind un an respectiv 3 luni.